Gimtadienio šventė Jonavoje (galerija)

Išskirtinai saulėtas ir šiltas balandžio 2 dienos, sekmadienio, rytas kvietė tikinčiuosius į neeilines pamaldas Jonavos krikščionių evangelikų bažnyčioje. Bažnyčios lankytojai ir svečiai rinkosi į išskirtinę šventę – lyg bendruomenės sidabrinių vestuvių puotą – Jonavos bažnyčiai 25 metai! Prigužėjo pilna salė žmonių –  aplankė užaugę ir savo šeimas sukūrę vaikai. Viešpatį šlovino ir į Jo kiemus su gyriaus giesme visus vedė mūsų bendruomenėje augęs, šiandien ištikimai Vilniaus bažnyčioje tarnaujantis, bet niekada savo pirmųjų brolių bei sesių Jonavoje nepamirštantis, visada besišypsantis Vitalijus Beconis su žmona Silvija, taip pat džiaugėmės Rasos Ažukės pritariančiu balsu ir klavišinio instrumento garsais.

Šventinį susirinkimą pradėjęs sveikinimu bei padėka visiems susirinkusiems, pastorius perskaitė Elenos Kaminskienės eiles „Jeigu ne Tu“, taip norėdamas priminti, jog, jeigu ne Jėzaus Kristaus pasiaukojanti meilė mums visiems ir Jo tobula auka, mūsų čia nebūtų… Iš tiesų tai Jo meilė mus surinko ir išlaikė drauge šiuos 25 metus.

Po jautrių Vitalijaus ir Rasos atliekamų garbinimo giesmių ir psalmių, išgirdome pamokslą, kviečiantį  veržtis į tikslą aukštybėse (Fil 3, 14), nugalint kelyje vis iškylančias kliūtis. Pastorius ragino pasitikėti ne žmogumi, bet Kristumi, kuris yra Kelias, Tiesa ir Gyvenimas, žvelgti į Jį, nes galutinis dangiškasis siekinys – sielos išgelbėjimas bei amžinasis, niekada nesibaigsiantis gyvenimas. Šio pasaulio tikslai išnyks, bet dangiškasis tikslas išliks amžinai. Daug tikslų galime siekti ir kelti sau žemėje, bet nė vienas nėra reikšmingesnis už tą, kurio siekti ragino apaštalas Paulius: Bet tai, kas man buvo laimėjimas, dėl Kristaus palaikiau nuostoliu. O taip! Aš iš tikrųjų visa laikau nuostoliu dėl Kristaus Jėzaus, mano Viešpaties, pažinimo didybės. Dėl Jo aš praradau viską ir viską laikau sąšlavomis, kad laimėčiau Kristų ir būčiau atrastas Jame, nebeturėdamas savo teisumo iš įstatymo, bet turėdamas teisumą per tikėjimą Kristumi, teisumą iš Dievo, paremtą tikėjimu (Fil 3, 7–9). Pastorius kvietė niekada nepaleisti iš akių šio tikslo aukštybėse, nes kai jo nebematai, pradedi matyti kliūtis, kurios neišvengiamai iškils, kad tik atitrauktų tave nuo Jėzaus Kristaus.

Po pamokslo, prieš dalyvaudami Viešpaties Vakarienėje, permąstėme savo gyvenimą šiandien ir su nuolankia širdimi, atgailaudami, priėmėme duoną ir vyną – Kristaus „kūną ir kraują“, taip prisimindami ir pagerbdami Kristaus mirtį, kol Jis ateis.

Sveikinimą bažnyčiai išsakė bažnyčios vyresnioji, visus 25 metus ištikimai Viešpačiui tarnaujanti Marytė Mukomolovienė. Pasiremdama 124 psalmės žodžiais – Jei Viešpats nebūtų stojęs už mus, kai žmonės mus užpuolė, jie mus gyvus būtų prariję, kai užsidegė jų rūstybė prieš mus […] Tačiau mūsų pagalba yra Viešpaties, dangaus ir žemės Kūrėjo, vardas, – ji linkėjo bažnyčiai Viešpaties apsaugos ir pasitikėti Juo.

Šlovintojas ir tarybos narys Linas Kučinskas linkėjo toliau ištvermingai bėgti mums paskirtose lenktynėse, žiūrint į mūsų tikėjimo pradininką ir atbaigėją Jėzų (Hbr 12, 2). Jis drąsino nesustoti nubėgus šią 25 metų atkarpą, bet toliau ištvermingai bėgti iki galo – iki tikslo, kuris laukia aukštybėse.

Bažnyčia su džiaugsmu sutiko ir buvusio pastoriaus Mindaugo Sakalausko bei jo šeimos vaizdo sveikinimą iš Austrijos (pastorius Mindaugas su šeima išvykęs į misijas Austrijoje), kuriame pastorius, remdamasis Koraho sūnų 84 psalme, linkėjo palaiminimų tiems, kurie gyvena Viešpaties namuose, kurių stiprybė yra Viešpats, bei ragino stengtis perduoti tikėjimą ateinančioms kartoms, kad vaikai ir vaikaičiai eitų Viešpaties keliais ir mūsų kartoje prasidėjęs dvasinis prabudimas neužgestų.

Gera buvo žvelgti į paruoštas skaidres, kurios priminė pirmąsias evangelizacijas miesto gatvėse, turguose, palapinėje, centriniame miesto stadione. Vandens krikšto, pirmųjų namų grupelių, sekmadieninės mokyklos, vaikų–paauglių vasaros stovyklų ir akcijos „Vaikų Kalėdos“ metu organizuotų švenčių nuotraukos maloniai priminė nueitą nelengvą kelią – buvo ir pakilimų, ir nuosmukių, skilimų ir atstatymų. Guodė ir guodžia tai, kad viskas vyksta didingam Dievui prižiūrint ir mylint, nes Viešpats kovojo ir tebekovoja už mus.

Daugybė išsakytų palinkėjimų džiugino ir taip džiaugsmingas susirinkusiųjų širdis. Šios šventės metu dar sveikinome ir balandžio mėnesį gimusiuosius bei laiminome pastorių Giedrių Ažuką, švenčiantį garbingą 50-metį. Visos šventės kulminacija buvo jaunosios pianistės Saulutės Miščiukaitės atliekami klasikiniai kūriniai ir Liudmilos bei Jolantos skaityti posmai, palydimi muzikinės improvizacijos, skatinantys sekti Viešpačiu, pasitikėti Juo ir išlikti ištikimiems Dievo namams.

Na ir koks gimtadienis be vaišių ir gimtadienio torto? Visos vaišės ir dviejų skonių tortas pranoko visų lūkesčius. Pasisotinę ir pasidžiaugę vieni kitais, toliau savo gyvenimą pavesdami Gelbėtojui ir apsisprendę siekti tikslo aukštybėse – Jėzaus Kristaus pažinimo didybės, išsiskirstėme namo.

Jonavos krikščionių evangelikų bažnyčios informacija