425 | 2013 03 12 | Organiška Kristaus karta

Sveiki, ką galėtumėte pasakyti apie OCG (Organiška Kristaus karta) judėjimą?



 


Sveiki, judėjimas „Organische Christus Generation“ (toliau OCG) - maždaug prieš trylika metų, Walzenhausen'o mieste (Šveicarijoje) prasidėjęs judėjimas, kurio pradininkas ir vadovas yra Ivo Sasek. I. Sasek atsivertė 1977 m., o jau 1984 m. pradėjo reabilitacijos tarnavimą varguoliams, narkomanams, psichiškos negalią turintiems žmonėms. Pasak jo, pradedant šį tarnavimą, Dievas pažadėjo, jog tarnaujant patiems vargingiausiems, Jis atskleis svarbiausias bažnyčios statymo paslaptis, suteiks pagrindus, reikalingus būsimai jo tarnystei Šveicarijoje ir daugelyje tautų už Šveicarijos ribų. 1997 m. I. Sasek pradėjo rašyti ir platinti knygas su savo pamąstymais apie bažnyčios statybą, o 1999 m. gimė irpats OCG judėjimas.

Pagrindinė I. Sasek ir šio judėjimo mintis, jog šiandieninė visuotinė bažnyčia yra nuklydusi nuo pirminio savo identiteto, pametusi tiesą ir pavergta nuodėmės, todėl apsigavimo suvedžiotus krikščionis reikia sugrąžinti į Kristaus kūną, kurį reprezentuoja būtent OCG: „Mes vėl ir vėl liudijame: nėra jokio skirtumo tarp denominacijų, laisvų bažnyčių, sekmininkiškų, charizmatinių ar necharizmatinių grupuočių. Nėra jokio skirtumo, iš kokios šalies krikščionys: pas visus ir visur pamatai yra supuvę ir pastatyti ant smėlio! <...> Kada gi pagaliau, tu, išdidi ir arogantiška krikščionybe, nusilenksi prieš šį liudijimą? Tu vadiniesi gyva, tačiau esi mirusi! Tu turi išpažinimą, kad esi laisva, tačiau iš tiesų pavergta to, kas žemiška, pavergta nuodėmės, kūno ir pati sau viešpatauji! Tu vadiniesi Kristaus kūnu, tačiau savavališkai vengi bet kokio realaus ir įpareigojančio priklausymo! Išorėje esi puiki ir spindinti, tačiau tavo pagrindinės ląstelės ir pamatai supuvę! Jei susirenka supuvusios ląstelės, koks gali būti iš jų susidedančio kūno spindesys ir šviesa? Dviveidžiai, veidmainiai! <...> Ateik ir keliauk kartu su mumis, kad taptum organiškos Kristaus kartos dalimi!“ (http://ocg-life.lt/index.php/tinklalapio-pradinis-puslapis/ismatavimo-tarnavimas ).

Tokia šio judėjimo vizija ir toks santykis į likusį Kristaus kūną daro daugiau žalos nei naudos, nes kursto tikinčiuosius priekaištams, maištui jų lankomomose bažnyčiose. Ypač vokiškai kalbančiuose kraštuose - Šveicarijoje, Austrijoje, Vokietijoje, kur OCG yra labiausiai išplitęs, skundžiamasi destruktyviomis šio judėjimo nešamomis pasekmėmis, mat bažnyčiose įsiplieskia nesutarimai, susiskaldymai. Nors bažnyčios autentiškumo siekimas yra geras tikslas, visgi, jo siekiama netinkamu būdu. Nemažai dalykų šiame judėjime kelia abejonių, nes yra aiškiai nutolę nuo Dievo žodžio tiesos. Ir nenuostabu, nes jo lyderis labiau  vadovaujasi patirtais regėjimais, vizijomis, apreiškimais, vidine ramybe nei Biblijos tekstu, o Raštą ir toliau laiko progresuojančiu apreiškimu, kurį Dievas gali šiandien papildyti bei praplėsti, ir, žinoma, per jį, kaip per apaštalą ir pranašą (tokiu save laiko Ivo Sasek), tai daro.
 
Reikia pastebėti, jog OCG judėjime galime aptikti eilę sektai būdingų bruožų. Visų pirma, šio judėjimo atstovai atskiria save, kaip mažą dalelę, nuo visos krikščioniškosios visumos, sumenkindami visą vertingą ir ne kieno nors kito, o Šventosios Dvasios per šimtmečius sukauptą dvasinį paveldą, ir mano geriau už visus kitus suvokią esmę. Antra, OCG pretenduoja į tiesos monopolį - tik mąstant taip, kaip mąsto jie, įmanoma vykdyti Dievo valią ir būti išgelbėtam. Visa kita - apsigavimas. Trečia, būdingas šališkas Rašto interpretavimas, kai ką prie jo pridedant, o kai ką atmetant, siekiant paremti savo mokymą. Ketvirta, vietoj Kristaus, kaip aukščiausio autoriteto, yra iškeliamas žmogus. Šiame judėjime dominuoja vienas lyderis, kuris vienas gabus geriausiai girdėti Dievą ir skelbti Jo valią. Štai viena I. Sasek mintis: „Aš sakau: kas pasisako prieš šią žinią, kas pasisako prieš mane ir šią žinią, kas nepaklūsta žodžiui, kurį aš, Ivo Sasek, sakau čia, Walzenhausen'e, tas nėra tikrasis Dievo tarnas. <...> Kas pasisako prieš šį liudijimą, tas pasirodo esąs klaidingas Dievo tarnas. Aš esu iš Dievo. Kaip kad aš čia stoviu, taip ir Dievas stovi už to, ką aš sakau. <...> Kas man dabar nepaklūsta, tas nepaklūsta Viešpačiui!“ („Wandel im Geist“ Kassettenvortrag Nr. 158 vom 05. Juni 1999, Walzenhausen: Elaion).

Būtų galima dar ne mažai pasakyti apie Ivo Sasek mokymo neatitikimus Dievo žodžiui (vienas iš jų -tikėjimas reinkarnacijos tikimybe), tačiau nesiplėsiu. Apibendrinant galima pasakyti, jog I. Sasek gražiai pradėjo tarnystę (reabilitacinė veikla), tačiau ilgainiui asmeninius apreiškimus iškėlė aukščiau Biblijos autoriteto ir metėsi į eilę kraštutinumų, kurie yra žalingi tiesos siekiančiai bažnyčiai.

Pagarbiai,
pastorius Mindaugas Sakalauskas



 



Žiūrėti visas klausimų - atsakymų temas

Bendrinti: